Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (27.05.2020)
Cílem oborové praxe je uvést studenty do vybraných témat didaktiky anglického jazyka. V úvodu se zaměříme na prekoncepty studentů, které budou dále teoreticky i prakticky reflektovány prostřednictvím akčních plánů, v případě možností akčních výzkumů studentů realizovaných v praxi, resp. ve spolupráci s fakultními učiteli.
Témata:
1. Faktory vyučovacího procesu
2. Cíle výuky
3. Obsah výuky
4. Žák
5. Učitel
6. Řízení edukačního procesu
7. Kurikulární dokumenty (RVP, ŠVP), tematické plány
8. Plánování hodiny / fáze hodiny
9. Didaktické prostředky
10. Hodnocení ve výuce cizích jazyků / oprava chyb
Literatura
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (27.05.2020)
Brown, H. D. (2007). Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education.
Gower, R., Phillips, D., & Walters, S. (1995). Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching.
McNiff, J. & Whitehead, J. (2010). You and Your Action Research Project. Routledge.