PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Oborová praxe s reflexí - OPBA3A042A
Anglický název: Subject Oriented Practice with Reflection
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2021
Semestr: letní
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 24 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D.
Korekvizity : OPBA3A041A
Je korekvizitou pro: OPBA3A044B
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (27.05.2020)
Cílem oborové praxe je uvést studenty do vybraných témat didaktiky anglického jazyka. V úvodu se zaměříme na prekoncepty studentů, které budou dále teoreticky i prakticky reflektovány prostřednictvím akčních plánů, v případě možností akčních výzkumů studentů realizovaných v praxi, resp. ve spolupráci s fakultními učiteli. Témata: 1. Faktory vyučovacího procesu 2. Cíle výuky 3. Obsah výuky 4. Žák 5. Učitel 6. Řízení edukačního procesu 7. Kurikulární dokumenty (RVP, ŠVP), tematické plány 8. Plánování hodiny / fáze hodiny 9. Didaktické prostředky 10. Hodnocení ve výuce cizích jazyků / oprava chyb
Literatura
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (27.05.2020)

Brown, H. D. (2007). Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education.

Gower, R., Phillips, D., & Walters, S. (1995). Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching.

McNiff, J. & Whitehead, J. (2010). You and Your Action Research Project. Routledge.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK