|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. (09.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Irena Hanyš Holemá, Ph.D. (28.02.2018)
Studenti získají kompetenci k plánování, realizování, reflektování a hodnocení výuky dramatické výchovy v podmínkách primární školy a předškolního zařízení, prohloubí kompetenci k vlastní sebereflexi. Základním prostředkem k získání těchto kompetencí je praxe, její teoretická reflexe a propojení s předmětem Teorie a didaktika dramatické výchovy.
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Alžběta Ferklová (11.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Alžběta Ferklová (02.03.2018)
BLÁHOVÁ, K.: Uvedení do systému školní dramatiky. Praha: ARTAMA 1996, 83 stran. ISBN 80-7068-070-9.
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Alžběta Ferklová (02.03.2018)
Seminář. Náslechová praxe. Průběžná praxe. Diskuse. Rozbor. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (16.11.2018)
POŽADAVKY K ZÍSKÁNÍ KLASIFIKOVANÉHO ZÁPOČTU:
Aktivní účast při pozorování a reflexích činností. Naplánování, realizování a reflektování jednotlivých činností a vyučovacích celků vycházejících ze ŠVP dané školy, plánů třídy a respektujících rámcový plán činností Praxe dramatické výchovy II. Předložení písemných materiálů: - popis, jakým způsobem je začleněna dramatická výchova do ŠVP dané školy - plány činností a hodin s reflexemi - poznámky k diagnostice a hodnocení jednotlivců a třídy v oblasti dramatické výchovy, ke stylu práce učitele, - další náměty a materiály k výuce, zkušenosti z absolvované praxe a podněty z doporučené literatury
Vypracování závěrečné písemné úvahy. Prokázat schopnost pohovořit o podnětech z doporučené literatury - ústní pohovor před udělením klasifikovaného zápočtu. 100% docházka, nepřítomnost z důvodu nemoci se nahradí po domluvě s vedoucím učitelem. |
|
||
Poslední úprava: MgA. Alžběta Ferklová (02.03.2018)
1/ Úvod do dané problematiky. 2/ Náslech u fakultního učitele. 3/ Realizace lekce vycházející z aktuálního problému, tématu, situace dané třídy / školní výlet, sociální vztahy, život třídy/. 4/ Realizace lekce vycházející z aktuálně probírané výukové látky a očekávaných výstupů /spolupráce s vedoucím učitelem/. 5/ Realizace lekce inspirované literárním textem / pohádka, pověst, povídka, poezie, bajka /. 6/ Realizace lekce v níž bude propojena dramatická výchova s jinými esteticko-výchovnými předměty /VV, HV, pohybová/. 7/ Realizace Strukturovaného dramatu – realizované s ohledem k možnostem a zkušenostem dané věkové kategorie dětí. /inspirace: historické téma, literární text, sociální vztahy, apod./ |
|
||
Poslední úprava: MgA. Alžběta Ferklová (02.03.2018)
Seminář je primárně určen studentům specializace dramatická výchova. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (16.11.2018)
POŽADAVKY K ZÍSKÁNÍ KLASIFIKOVANÉHO ZÁPOČTU:
Aktivní účast při pozorování a reflexích činností. Naplánování, realizování a reflektování jednotlivých činností a vyučovacích celků vycházejících ze ŠVP dané školy, plánů třídy a respektujících rámcový plán činností Praxe dramatické výchovy II. Předložení písemných materiálů: - popis, jakým způsobem je začleněna dramatická výchova do ŠVP dané školy - plány činností a hodin s reflexemi - poznámky k diagnostice a hodnocení jednotlivců a třídy v oblasti dramatické výchovy, ke stylu práce učitele, - další náměty a materiály k výuce, zkušenosti z absolvované praxe a podněty z doporučené literatury
Vypracování závěrečné písemné úvahy. Prokázat schopnost pohovořit o podnětech z doporučené literatury - ústní pohovor před udělením klasifikovaného zápočtu. 100% docházka, nepřítomnost z důvodu nemoci se nahradí po domluvě s vedoucím učitelem. |