|
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Váňová (23.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Váňová (23.09.2020)
Studenti získají na základě praktické práce teoreticky ukotvenou zkušenost pro práci s literárním textem metodami dramatické výchovy. |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Váňová (23.09.2020)
POVINNÁ: MARUŠÁK, R.: Literatura v akci: metody dramatické výchovy při práci s uměleckou literaturou. 1. vyd. V Praze: Akademie múzických umění, 2010. MARUŠÁK, R., KRÁLOVÁ, O., RODRIGUEZOVÁ, V.: Dramatická výchova v kurikulu současné školy: Využití metod a technik. Praha: Portál, 2008. ULRYCHOVÁ, I.: Drama a příběh. NAMU, Praha 2007.
DOPORUČENÁ: MACHKOVÁ, E.: Volba literární látky pro dramatickou výchovu aneb Hledání dramatičnosti. NAMU, Praha 2000. MÍČKOVÁ, J.: Cesta do pohádky. Portál, 2019. ULRYCHOVÁ, I., GREGOROVÁ, V., ŠVEJDOVÁ, H.: Hrajeme si s pohádkami. Portál, Praha 2001. |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Váňová (23.09.2020)
Seminář, dílna, praktické ukázky výukových bloků s reflexí (kurz je založen zejména na činnostních a prožitkových metodách práce). |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Váňová (13.09.2019)
Klasifikovaný zápočet: aktivní účast v semináři + písemný rozbor kratšího literárního díla z pohledu literárního i z pohledu dramatické výchovy a písemný scénář lekce vytvořený na základě tohoto díla |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Váňová (13.09.2019)
Práce s textem:
|
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Váňová (13.09.2019)
Kurz je přednostně určen pro studenty specializace dramatická výchova. |
|
||
Poslední úprava: MgA. Michaela Váňová (23.09.2020)
Klasifikovaný zápočet: reflektovaná aktivní účast v semináři + písemný rozbor kratšího literárního díla z pohledu literárního i z pohledu dramatické výchovy a písemný scénář lekce vytvořený na základě tohoto díla. |