|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (05.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (05.01.2019)
Předmět Hra na klavír II prohlubuje dosažené výsledky dovedností z prvního semestru a dál je rozvíjí podle programu A nebo B (dle výkonnosti). |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (28.01.2021)
Pokud to umožní epidemická situace, bude předmět vyučován presenčně/hybridně. Nebude-li možno (z obecných nebo individuálních důvodů), přejde se plně do distanční formy s on-line výukou na platformě MS-Teams a s oporou o přístupné videozáznamy, audionahrávky a písemné materiály. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (05.01.2019)
Studenti jsou zařazeni podle předcházejících zkušeností do dvou vzdělávacích programů: Studenti začátečníci (A program) se naučí 8 drobných přednesových skladeb pro děti. Budou hrát jednooktávové stupnice F dur,G dur,A dur, H dur pravou rukou a harmonické kadence v tóninách F dur, G dur, A dur, H dur levou rukou. Harmonickou kadenci T,S,D se naučí stylizovat jako polku, pochod, kombinovaný doprovod, valčík a rozložený doprovod v tóninách C dur, D dur, E dur, F dur, G dur, A dur, H dur. Budou transponovat a stylizovat 10 písní pro předškolní děti. Studenti mírně pokročilí (B program)se naučí 8 přednesových skladeb pro děti. Budou hrát jednooktávové stupnice F dur, G dur, A dur, H dur pravou rukou a harmonické kadence v tóninách F dur, G dur, A dur, H dur levou rukou. Harmonickou kadenci T,S,D se naučí stylizovat jako polku, pochod, kombinovaně, valčík a rozloženě v tóninách C dur, D dur, E dur, F dur, G dur, A dur, H dur. Budou transponovat a stylizovat doprovod 10 písní pro děti předškolního věku. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Marie Hons, Ph.D. (28.01.2021)
V plánovaném rozsahu studia budou v seminářích uplatňovány dialogické metody práce. Velký důraz je kladen na samostatnou domácí přípravu. Studentům budou jednotlivé skladby a způsoby doprovodů písní názorně představeny učitelem. Budou mít možnost si některé přednesové skladby a nebo doprovod písní znovu přiblížit i při své domácí práci prostřednictvím YouTube, které připravil jejich vyučující. Jednotlivé skladby a kroky jsou metodicky promyšlené a jsou zapsány v Individuálním záznamovém archu, který bude mít každý student k dispozici
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (05.01.2019)
Studenti jsou zařazeni podle předcházejících zkušeností do dvou vzdělávacích programů: Studenti začátečníci (A program) se naučí 8 drobných přednesových skladeb pro děti. Budou hrát jednooktávové stupnice F dur,G dur,A dur, H dur pravou rukou a harmonické kadence v tóninách F dur, G dur, A dur, H dur levou rukou. Harmonickou kadenci T,S,D se naučí stylizovat jako polku, pochod, kombinovaný doprovod, valčík a rozložený doprovod v tóninách C dur, D dur, E dur, F dur, G dur, A dur, H dur. Budou transponovat a stylizovat 10 písní pro předškolní děti. Studenti mírně pokročilí (B program)se naučí 8 přednesových skladeb pro děti. Budou hrát jednooktávové stupnice F dur, G dur, A dur, H dur pravou rukou a harmonické kadence v tóninách F dur, G dur, A dur, H dur levou rukou. Harmonickou kadenci T,S,D se naučí stylizovat jako polku, pochod, kombinovaně, valčík a rozloženě v tóninách C dur, D dur, E dur, F dur, G dur, A dur, H dur. Budou transponovat a stylizovat doprovod 10 písní pro děti předškolního věku. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (05.01.2019)
Studenti obdrží zápočet, pokud splní všechny požadavky uvedené v semestrálním obsahovém plánu A nebo B. |