PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Pedagogická reflexe pedagogické praxe - ONPP143
Anglický název: Pedagogical Feedback of the Teaching Practice
Zajišťuje: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2013
Semestr: oba
E-Kredity: 3
Rozsah, examinace: 0/1, KZ [HT]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (neurčen)
letní:neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: S:2
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: PhDr. Daniela Nováková, Ph.D.
Korekvizity : ONPP144
Záměnnost : O02214105
Je korekvizitou pro: ONPP144
Ve slož. záměnnosti pro: ONPP1424
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)
Kurz je úzce provázán s pedagogickou praxí. realizovanou na různých typech a stupních státních, soukromých a církevních škol a výchovných zařízení. V rámci seminářů budou zobecněny poznatky a zkušenosti získané v průběhu pedagogických rozborů realizovaných na fakultních školách.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)

Naučit se teoreticky reflektovat sociálně pedagogické a obecně didaktické aspekty vzdělávání a výchovy na 2. stupni základních škol.

Literatura
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)

Literatura bude doporučena podle výběru volitelného úkolu.

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)

Pro udělení klasifikovaného zápočtu je nutná aktivní účast na reflexích. Další požadavky sdělí jednotliví vyučující.

Sylabus -
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)

" Učitel, učitelská profese, sebereflexe studentů, sebeuvědomění a sebepojetí posluchačů vzhledem k nárokům
učitelské profese.
" Osobnost žáka, perspektivy jejího rozvoje, charakteristika žáka.
" Vzájemné vztahy učitelů a žáků
" Práce učitele s učivem.
" Technika plánování učitelské přípravy, příprava a plán hodiny.
" Projektování na různých úrovních práce učitele.
" Hodnocení žáka.
" Škola jako sociální skupina s výrazným vzdělávacím programem a pozitivním komunikativním prostředím

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK