|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Horská, Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: KRCMARO/PEDF.CUNI.CZ (06.02.2012)
Dočkal, Zaměřeno na talenty, NLN, Praha 2005 Hříbková, L. Nadání a nadaní. Pedf UK, Praha 2005 Hříbková, L. Nadaný žák na 1.stupni ZŠ in: Vyskočilová a kol. K současným problémům vnitřní transformace primární školy, Pedf UK, Praha 1998 Jurášková, J. Základy pedagogiky nadaných, Formát, Pezinok 2003 Laznibatová, J. Nadané dieťa, Iris, Bratislava 2001 Monks, F.J., Ypenburg I.H. Nadané dítě, Grada, Praha 2002 Pash M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Portál, Praha 1998-kapitola 7.1 |
|
||
Poslední úprava: KRCMARO/PEDF.CUNI.CZ (01.02.2012)
1. teorie nadání 2. charakteristiky nadaných žáků- pedagogická diagnostila 3. možnosti podpory speciálních vzdělávacích potřeb nadaných žáků na počátku školní docházky |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D. (14.10.2018)
Kurz je ukončen zápočtem, jehož získání je podmíněno: 1) aktivní účastní na prezenčním setkání 2) vypracováním kazuistiky nadaného žáka v rozsahu 2-3 normostran nebo realizováním a vyhodnocením výzkumného šetření zahrnujícího 5 respondentů (učitelů z praxe) |