|
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (09.02.2023)
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (04.02.2022)
na začátku výuku budou studentům poskytnuty informace o organizaci výuky. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (26.04.2020)
Povinná literatura BARTOŇOVÁ, M., PIPEKOVÁ, J. Manuál pro pedagogickou praxi : teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 141 s. ISBN 9788021054974. BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno: MU, 2013. ISBN 978-80-210-6646-5. BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. (ed.) a kol. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie - skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2008. HÁJKOVÁ,V., STRNADOVÁ, I. Inkluzívní vzdělávání. Teorie a praxe. Praha: GradaPublishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3070-7. HUPKOVÁ, M., PETLÁK, E. Sebareflexia a kompetencie v práci učiteľa. Bratislava: Iris, c2004. 135 s. ISBN 8089018777. SLEPIČKOVÁ, L., PANČOCHA, K. et al. Aktéři školní inkluze. SchoolInclusionActors. MVP MUNI/M/0012/2013. 1. vyd. Brno: MU, 2013. 159 s. ISBN 978-80-210-6688-5. Doporučená literatura NEZVALOVÁ, D. Reflexe v pregraduální přípravě učitele. 1. Olomouc: Univerzita Palackého, 2000. 72 s. ISBN 8024402084. KOŤA, J. Učitel, jeho sebereflexe a společnost. In Pedagogika, XLIV, 1994, č.4, s.307. ELLIOTT, J. a M. PLACE. Dítě v nesnázích : prevence, příčiny, terapie. Vyd. 1. Praha: GradaPublishing, 2002. 206 stran. ISBN 8024701820. Aktuální legislativa (zákony, vyhlášky) |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (28.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (28.01.2024)
Zpracování Deníku oborové praxe jako součást Portfólia praxí |