|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (12.02.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (15.01.2019)
Studenti prokáží dovednost využít adekvátních aktivizujících metod při zpracování projektu výuky pro výbrané téma jedné z pedagogických disciplin. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (25.02.2021)
K výuce budou využity MOODLE, Skype a telefon. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (13.02.2018)
KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. 1. vydání, Praha: Portál, 1996. 153 s. ISBN 80-7178-022-7 MAŇÁK, J., ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. PASCH, M. aj. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. 1. vydání, Praha: Portál s r. o., 1998. 424 s. ISBN 80-7178-127-4 PAVLAČKOVÁ, M. Vybrané otázky z didaktiky pedagogiky. Olomouc : UP, 1990. PETTY, G. Moderní vyučování. 1. vydání, Praha: Portál, 1996. 384 s. ISBN 80-7178-070-7 PIKE, G., SELBY, D. Globální výchova. Praha: Grada, 1994. 322 s. ISBN 80-85623-98-6 PRŮCHA, J. Pedagogické výzkumy a teorie na západě. Praha : UK, 1992. PRŮCHA, J. Pedagogická evaluace : hodnocení vzdělávacích programů, procesů a výsledků. Brno : Masarykova univerzita v Brně, 1996. 166 s. ISBN 80-210-1333-8. ŠIMONÍK, O. Začínající učitel. Brno : MU, 1994. ŠVEC, V. Cvičení z didaktiky. Brno : MU, 1996. VALIŠOVÁ, A., SINGULE, F., VALENTA, J. Didaktika pedagogiky. Praha : FF UK, SPN, 1990.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (15.01.2019)
Prostudování dvou publikací k dané problematice dle vlastního výběru. Na jednu z přečtených publikací zpracují studenti recenzi. Zpracování projektu výuky pro výbrané téma jedné z pedagogických disciplin. Konkrétní požadavky jsou zadány v MOODLE- Aktivní účast na seminářích. V případě neúčasti na seminářích bude další podmínkou pro získání zápočtu vědomostní test |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D. (13.02.2018)
· analýzu základních pedagogických dokumentů pro výuku pedagogiky na SŠ a VOŠ; · specifika výuky jednotlivých pedagogických disciplín; · výběr adekvátních metod a forem výuky; · zpracování projektu výuky s využitím vybraných metod a forem; · prezentace projektu výuky. |