Rodiče, učitelé a děti ve vzájemné interakci - OKNPP13153
|
|
|
||
Poslední úprava: VIKTORO/PEDF.CUNI.CZ (09.10.2012)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (29.10.2019)
Viktorová, I. (2012). Mimořádné události v komunikaci rodiny a školy. Studia paedagogica, 16(2), 27-47.
Šeďová, K. (2009). Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy. Studia paedagogica, 14(1), 27-52.
Trnková, K., & Čiháček, V. (2017). Možnosti prosazování zájmů rodičů ve škole. Pedagogická orientace, 13(2), 22-37.
Rabušicová, M., Šeďová, K., Trnková, K., & Čiháček, V. (2004). K otevřenosti škol vůči rodičům a veřejnosti. Studia paedagogica, 52(9), 59-72.
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (29.10.2019)
Podmínkou ukončení kurzu bude účast na semináři v rozsahu 80% a aktivní podíl na jeho obsahu podle dohody. |
|
||
Poslední úprava: VIKTORO/PEDF.CUNI.CZ (09.10.2012)
Obsah kursu: 1. Škola a rodina jako sociální instituce a historické proměny jejich vztahů 2. Rodinná a školní socializace v kontextu transmise kultury 3. Rodinné faktory a jejich vliv na vývoj dítěte. 4.Co způsobuje školní docházka v životě rodiny. 5. Rodinný příběh a místo školy v něm. 6.Rodinné výchovné praktiky a jejich vlivy na formování školní kariéry dítěte. 7. Životní a profesionální projekty mezi rodinou a školou: 8. Komunikace mezi rodinou a školou |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Ida Viktorová, Ph.D. (14.05.2019)
Podmínkou ukončení kurzu bude účast na semináři v rozsahu 80% a aktivní podíl na jeho obsahu podle dohody. |