|
|
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (10.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (10.09.2019)
VONDROVÁ, N. Didaktika matematiky pro učitele jako prostředek na zvládání kritických míst matematiky. Praha: PedF UK. 2019. VONDROVÁ, N., RENDL, M., HAVLÍČKOVÁ, R., HŘÍBKOVÁ, L., PÁCHOVÁ, A., ŽALSKÁ, J. Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků. Praha: Nakladatelství Karolinum, 2015. RENDL, M., VONDROVÁ, N., HŘÍBKOVÁ, L., JIROTKOVÁ, D., KLOBOUČKOVÁ, J., KVASZ, L., PÁCHOVÁ, A., PAVELKOVÁ, I., SMETÁČKOVÁ, I., TAUCHMANOVÁ, E., ŽALSKÁ, J. Kritická místa matematiky na základní škole očima učitelů. 1 vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2013. HEJNÝ, M. Cíle vyučování matematice. Učitel matematiky, 2019, 27(3), 159-167. KUŘINA, F. Metody a cíle vyučování matematice. Učitel matematiky, 2019, 27(3), 168-178. CLEMENTS, M. A., BISHOP, A. J., KEITEL, Ch., KILPATRICK, J., LEUNG, F. K. S. (Eds.). Third International Handbook of Mathematics Education. New York: Springer, 2013. DWECK, C. S. Mindset. How you can fulfil your potential. London, UK: Robinson, 2006. WATSON, A., JONES, K., PRATT, D. Key ideas in teaching mathematics. Resarch-based guidance for ages 9-19. Oxford, UK: Oxford University Press, 2013. |
|
||
Poslední úprava: STEHLIKO (10.09.2019)
Pojetí kvality výuky z hlediska obecné didaktiky i didaktiky matematiky Jak dosáhnout porozumění v matematice prostřednictvím výběru úloh a jejich implementace (např. prezentace a porovnávání různých řešitelských strategií, porovnávání příkladů a protipříkladů) i aktivit, při nichž žáci vynakládají intelektuální úsilí (poskytnutí vzoru, produktivní selhání a oddalování učitelovy pomoci, objevování jako příprava na učení). Chyby ve výuce matematiky a učení se z chyb. |