|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (06.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (06.09.2023)
Předmět má 10 hodin přímé výuky probíhající v prezenční podobě. V případě nemožnosti prezenční výuky bude výuka realizována prostřednictvím distančního plnění úkolů a konzultací s vyučujícími prostřednictvím videohovoru. Obsahem nepřímé výuky je příprava na výuku, samostudium dle doporučené literatury a materiálů v Moodle a řešení zadaných úkolů. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (06.09.2023)
Chráska, M. Didaktické testy. Brno : Paido, 1999. 91 s. ISBN 80-85931-68-0. Slavík, J. Hodnocení v současné škole. Praha : Portál, 1999. Kalhous, Z. – Obst, O. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002. Tomková, A. Program Čtením a psaním ke kritickému myšlení v primární škole: distanční text. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007. 97 s. ISBN 978-807-2903-153. Průcha, J. Přehled pedagogiky. Praha: Portál, 2000. Vališová A. – Kasíková, H. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada, 2011. Rocard, M. et al. Science Education NOW: A Renewed Pedagogy for the Future of Europe. Dostupné z <http://ec.europa.eu/research/science-society/document_library/pdf_06/report-rocard-on-science-education_en.pdf> PAVLASOVÁ, L., HROUDA, L., TEODORIDIS, V., ANDRESKA, J., ŘÍHOVÁ, D., VANČATA, V., NOVOTNÝ, P., ŘEZNÍČEK, J., NOVOTNÁ, M. Přírodovědné exkurze ve školní praxi. Praha: UK, PedF, 2015. ISBN 978-80-7290-807-3. Janík, T. et al. Kvalita ve vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita, 2013. Výukové materiály - dostupné v MOODLE. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (06.09.2023)
Testy ve výuce biologie Zpětná vazba ve výuce biologie Metody podporující rozvoj kritického myšlení Tematický plán výuky přírodopisu Kvalita výuky přírodopisu Exkurze |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (06.09.2023)
aktivní účast na seminářích, vypracování a odevzdání zadaných úkolů v termínech daných vyučujícími |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Lenka Pavlasová, Ph.D. (06.09.2023)
|