|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Starý, Ph.D. (13.02.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Starý, Ph.D. (13.02.2018)
Cílem předmětu je vybavit studenty oboru školní pedagogika takovými znalostmi a dovednostmi, aby byli schopni monitorovat, organizovat a koordinovat profesní rozvoj svůj i svých kolegů na pracovišti. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Starý, Ph.D. (13.02.2018)
Průcha, J. (2002). Učitel. Současné poznatky o profesi. Praha: Portál. Kohnová, J. (2004). Další vzdělávání učitelů a jejich profesní rozvoj. Praha: PedF UK. TALIS 2013. Národní zpráva. (2014). Praha: ČŠI. TALIS 2013. Analytická zpráva. (2014). Praha: ČŠI. Starý, K. (2014). Vybrané zahraniční programy hodnocení učitelů s využitím profesních standardů. Orbis Scholae, (3)3 Praha: Univerzita Karlova. Starý, K. (2015). Učitelské profesní standardy v anglicky mluvících zemích a jejich místo v systému profesního rozvoje učitelů. In: Greger, D. (Ed.) Srovnávací pedagogika: Proměny a výzvy. Praha: UK PedF. Starý, K., Dvořák, D., Greger, D. Duschinská, K. (2012). Profesní rozvoj učitelů. Praha: Karolinum. Starý, K. a kol. (2008). Učitelé učitelů. Praha: Portál. Chvál, M., Dvořák, D. Starý, K. Marková, K. (2008). Design-based research při hledání cest dalšího vzdělávání učitelů. Orbis scholae.(2)3 Praha: Univerzita Karlova. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Starý, Ph.D. (13.02.2018)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Karel Starý, Ph.D. (13.02.2018)
Podmínkou zakončení předmětu obhajoba prezentace provedeného akčního plánu a jejího vyhodnocení včetně obrazové a písemné dokumentace formou reakcí na dotazy a poznámky ostatních studentů a vedoucího kurzu. |