|
|
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (27.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Eva Marádová, CSc. (11.02.2022)
Předmět má 5 kreditů dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 150 hodinám. Přímá výuka: 16 hodin Příprava: · samostudium odborné literatury 50 hodin · seminární práce 30 hodin · plnění průběžných úkolů 24 hodin Příprava na zkoušku a zkouška: 30 hodin celkem Výuka bude probíhat prezenční formou. Na prvním setkání budou předány a upřesněny požadavky k předmětu. Pokud bude nutné vzhledem k epidemiologické situaci přejít na formu distanční výuky, přihlášení studenti obdrží e-mailem informace týkající se platformy. |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (27.01.2024)
Povinná literatura BARTOŇOVÁ, M. Specifické poruchy učení. Brno: Paido. 2018. ISBN 978-80-7315-266-6 BARTOŇOVÁ, M., PITNEROVÁ, P., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve středním školství. Texty k distančnímu vzdělávání. 1. vvd. Brno: Paido. 2013. ISBN 9788073152437. ELLIOTT, J., PLACE, M. Dítě v nesnázích: prevence, příčiny, terapie. Vyd. 1. Praha: Grada. 2002.ISBN 80-247-0182-0. BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole. 3. dotisk. Brno: MU. 2016. ISBN: 978-80-210-6678-6 ISBN 80-247-0182-0 POKORNÁ V. Vývojové poruchy učení v dětství a dospělosti. Praha: Portál. 2010.ISBN:978-80-7367-773 JUCOVIČOVÁ, D., ŽÁČKOVÁ, H. Dyslexie. Praha: Nakladatelství D+H. 2004.ISBN 978-80-90386-976 Doporučená literatura BARTOŇOVÁ, M. Approaches to studentswithlearningdisorders in inclusiveschoolenvironment. Brno: MU. 1. dotisk 2015. ISBN 978-80-210-7110-0 PORTEŠOVÁ, Š. Rozumově nadané dítě s dyslexií. Brno: Portál. 2011. ISBN 978-80-7367-990-3. BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ. M. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy: Texty k distančnímu vzdělávání. Brno: Paido, 2016. ISBN 978-80-7315-255-0. GILLERNOVÁ, I., KREJČOVÁ, L., Sociální dovednosti ve škole. Praha: Grada. 2012. ISBN 978-80-247-3472-9. |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (27.01.2024)
Předmět bude ukončený zkouškou. Student zpracuje seminární práci na téma zadané vyučujícícm. |
|
||
Poslední úprava: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy (27.01.2024)
Obsahové vymezení:
|