|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Kateřina Králová, Ph.D. (11.02.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Kateřina Králová, Ph.D. (11.02.2023)
Studující získá orientaci v oblasti volnočasového vzdělávání, vhodně použije základní didaktickou terminologii k popisu a reflexi výchovných a vzdělávacích strategií. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (12.02.2024)
Adresa sdíleného dokumentu: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1M5CLvvICoBf2alTNj_YN7T9ngmfOiIdDHWjtiY_bNyY/edit?usp=sharing |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. (12.02.2024)
Bendl, S. (2015). Vychovatelství: učebnice teoretických základů oboru. Praha: Grada. Činčera, J. (2007). Práce s hrou: pro profesionály. Praha: Grada. Hájek, B., Hofbauer, B., & Pávková, J. (2011). Pedagogické ovlivňování volného času: trendy pedagogiky volného času (Vyd. 2., aktualiz.). Praha: Portál. Hájková, V. (2018). Asistent pedagoga profese utvářená v dialogu. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. Heřmanová, J., & Macek, M. (2009). Metodika pro podporu tvorby školního vzdělávacího programu ve školských zařízeních pro zájmové vzdělávání (2., aktualiz. a rozš. vyd). V Praze: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Odbor pro mládež. Jirásek, I. (2019). Zážitková pedagogika: teorie holistické výchovy (v přírodě a volném čase). Praha: Portál. Zájmové vzdělávání: MŠMT [Online]. (2013). Retrieved from http://www.msmt.cz/mladez/zajmove-vzdelavani-1 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Kateřina Králová, Ph.D. (11.02.2023)
1. Pedagogické ovlivňování volného času. 2. Školská zařízení pro zájmové vzdělávání, školní kurikulum zájmového vzdělávání. 3. Didaktika zájmového vzdělávání ve škole, školní družina a školní klub. 4. Střediska volného času, lektorská činnost a její specifika. 5. Asistent pedagoga a jeho didaktické působení. 6. Individuální doučování žáků. Dobrovolnictví ve výchově a vzdělávání. 7. Volnočasové aktivity, letní tábory. Hra a učení prožitkem. 8. Vybrané výchovné a vzdělávací strategie a jejich modelové využití v roli žáků. 9. Vybrané výchovné a vzdělávací strategie a jejich modelové využití v roli lektorů. 10. Analýza výchovných a vzdělávacích strategií, reflexe praktické zkušenosti. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ráchel Mazúchová (23.02.2023)
1. část
Zadání všech úkolů bude upřesněno na výuce. 2. část
|