|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc. (06.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc. (30.09.2020)
Distanční forma: Dle rozvrhu bude probíhat konzultace připojením přes google. Link bude zaslán s předstihem. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc. (06.02.2020)
Dvořáková, H. K pohybové gramotnosti vlastní aktivitou dítěte. Speciál pro mateřské školy 5/ 2019, s. 4 - 7. DVOŘÁKOVÁ Hana a STRAKOVÁ Marie 2018 Jak učit pohybové dovednosti - vyučovací styly v mateřské škole. In: Prostor pro primární a preprimární pedagogy. Sborník příspěvků z konference konané v Liberci 18. a 19. 10. 2018, Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická, Katedra primárního vzdělávání ISBN 978-80-7494-463-5. https://kpv.fp.tul.cz/konference-2018/ppppp DVOŘÁKOVÁ, Hana, 2011. Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte: [tělesná výchova ve vzdělávacím programu mateřské školy]. Vyd. 2., aktualiz. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-819-7. DVOŘÁKOVÁ, Hana, 2011. Pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání. Praha: Raabe. ISBN ISBN 978-80-86307-88-6. ENGELTHALEROVÁ, Zdeňka, ANDRES, Roman a Jana HAVELKOVÁ, ed., 2015. Receptář činností pro polytechnickou výchovu v mateřských školách. Vlašim: Český svaz ochránců přírody. ISBN 978-80-87964-05-7. JAKOUBKOVÁ, Věra, Hana NÁDVORNÍKOVÁ a Jana BURIÁNOVÁ, ed., c2000. Metodické listy pro předškolní vzdělávání. Praha: Raabe. Nahlížet - nacházet. ISBN 80-863-0703-4. PECHOVÁ, Jaromíra, 2000. Cvičení pro zdraví s balančními míči a dalšími pomůckami: náměty pro zdravotní pohybovou výchovu dětí od 3 do 10 let. Praha: Portál. ISBN 80-717-8448-6. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc. (30.09.2020)
1. Diskuze k problémům v praxi při realizaci pohybových činností v MŠ. 2. Navržení možných řešení, postupů a metod. 3. Jejich realizace ve vlastní individuální praxi (videozáznam). 4. Diskuze k individuální realizaci. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc. (06.02.2020)
Splnění seminárního úkolu - realizovat v praxi nové postupy, reflektovat a diskutovat je. |