|
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (31.01.2011)
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (31.01.2011)
Cílem předmětu je rozvíjet kompetence budoucích učitelů nezbytné pro přípravu a realizaci programů podpory zdraví do školního kurikula v primárním vzdělávání. V předmětu studenti integrují odborné poznatky získané dosavadním studiem homogenní varianty "Výchova ke zdraví" do nových struktur a didakticky je transformují do projektů školní výuky . |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA (22.06.2007)
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha, MŠMT, 2004. MAREŠ, J. Styly učení žáků a studentů. Praha: Portál, 1998, 240 s. 80-7178-246-7. PASCH. M. aj. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998, 424 s. ISBN 80-7178-127-4.. PIKE, G. A SELBY, D. Globální výchova. Praha: Grada 1994,315 s. ISBN 80-85623-98-6. KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál, 1997, 180 s. ISBN 80-246-0192-3.. LOKŠOVÁ, I. a LOKŠA, J. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole. Praha: Portál, 1999, 200 s. ISBN 80-7178-205-X. SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999, 262 s. ISBN 80-7178-262-9.. MARÁDOVÁ, E. Rodinná výchova ? ediční řada učebnic. Praha: Fortuna, 1997-1999. EYROVI, L. a R. Jak naučit děti hodnotám. Praha: Portál, 2000. ISBN 80-7178-360-9. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2013)
Projekt výuky a jeho obhajoba |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (31.01.2011)
1. Implementace podpory zdraví do školního kurikula 2. Cíle výchovy ke zdraví v oblasti kognitivní, afektivní a behaviorální, rozvíjení kompetencí žáků 3. Přístupy k tvorbě kurikula v oblasti podpory zdraví u nás i v zahraničí 4. Metodika vymezování dílčích výukových cílů na základě očekávaných výstupů 5. Úloha motivace ve výuce výchovy ke zdraví, aktivizace učení žáků 6. Škola podporující zdraví - komplexní program rozvíjení zdravotní gramotnosti 7. Volba forem a metod výuky, učebnice, pomůcky a další zdroje informací pro přípravu na výuku výchovy ke zdraví 8. Hodnocení efektivity výuky, specifika pro výuku témat výchovy ke zdraví 9. Příprava dílčích tematických plánů 10. Příprava výuky pro jednotlivé vyučovací hodiny 11. Prezentace vlastního pojetí výuky zaměřené na výchovu ke zdraví, sebereflexe |