|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Krátká, Ph.D. (29.12.2021)
|
|
||
Poslední úprava: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.01.2013)
Cílem je (1) získat znalosti o funkcích a cíleném využití didaktických her ve výuce, (2) procvičit dovednost připravit kvalitní didaktickou hru jako aktivizační výukovou metodu pro žáky 1.stupně ve vazbě na učivo a výukové cíle, (3) prokázat schopnost reflektovat provedení didaktických her ve své výuce. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. (07.03.2022)
Studijní zátěž: Přímá výuka 8 hodin Průběžné úkoly a samostudium 47 hodin Vypracování seminární práce 20 hodin Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=13446. Heslo je zasláno studentům. |
|
||
Poslední úprava: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.01.2013)
Literatura: Klusák, M.; Kučera, M.: Dětské hry- games. Pražská skupina školní etnografie: Psychický vývoj dítěte od 1.do 5.třídy. Lisá, E. a kol.: Hry k rozvoji sociálních kompetencí žáků. Dle výběru: didaktické hry pro vzdělávací oblasti a předměty. |
|
||
Poslední úprava: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.01.2013)
Sylabus: - Hra v životě dítěte - Didaktická hra: aktivizační metoda, funkce, typologie, katalogizace - Vedení hry, role učitele - Specifika her kooperativních a soutěživých, simulačních, tvořivých, vazba na učivo - Odborná literatura a metodiky didaktických her |
|
||
Poslední úprava: HEJLOVA/PEDF.CUNI.CZ (03.01.2013)
Účast na blokové výuce. Seminární práce. |