|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Eliášková, Ph.D. (09.08.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Eliášková, Ph.D. (09.08.2021)
V případě on-line výuky budou semináře probíhat prostřednictvím platformy MS Teams. Link na připojení ke konkrétní výukové události bude všem přihlášeným zaslán nejpozději den před každým seminářem prostřednictvím SISu (na uvedené emailové adresy). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Eliášková, Ph.D. (09.08.2021)
Základní literatura: Štěpáník et al. (2020). Školní výpravy do krajiny češtiny (didaktika českého jazyka pro ZŠ a VG). Praha: Fraus. ISBN 978-80-7489-595-1. Štěpáník, S. et al. (2019). Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi (The relation of language and communication in Czech-Slovak-Polish reflection). Praha: Karolinum - (konkr. Eliášková, K. (2019). Úskalí tradičního vyučování mateřského jazyka ve vztahu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, s. 191-211). Eliášková, K. (2018). K výuce mateřského jazyka u žáků s kombinovaným postižením. Didaktické studie, s. 135–144. Eliášková, K. (2017). Výuka českého jazyka na středních školách u žáků se zrakovým postižením. Praha: Nakladatelství PedF UK. Eliášková, K. (2017). Využití 3D modelů ve slohové výuce žáků se zrakovým postižením. Didaktické studie, 9(1), s. 67–71. Lechta, V. et al. (2016). Inkluzivní vzdělávání. Praha: Portál. Pišlová, S. (2010). Jazykové hry. Praha: Fortuna. Pišlová, S. (2012). Pomůcky pro všechny děti aneb Radujme se při češtině. Speciální pedagogika, ročník 22, číslo 3, s. 241–247. Doporučená literatura: Hlebová, B. (2016). Vybrané kapitoly zo špeciálnej didaktiky predmetov (pre učiteĺov žiakov s mentálnym postihnutím). Prešov: Vydavatelstvo Prešovskej univerzity. Houser, P. (2002). Hry se slovy a jazykem. Praha: Portál. Jošt, J. (2011). Čtení a dyslexie. České Budějovice: Grada Publishing. Katalog podpůrných opatření (http://katalogpo.upol.cz/)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Klára Eliášková, Ph.D. (09.08.2021)
Požadavky k zápočtu
|