PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Pedagogická diagnostika a kazuistika II - OK0515212
Anglický název: Educational Diagnostics and Case Reporting II
Zajišťuje: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2019
Semestr: letní
E-Kredity: 1
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, Z [HS]
Rozsah za akademický rok: 6 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (35)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Je zajišťováno předmětem: OKN01N132A
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D.
Prerekvizity : OK0515108
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D. (03.05.2017)
Zaměření předmětu se konkretizuje na otevření několika možností, jak strukturovaně nastavit pedagogickou diagnostiku ve školní praxi, a jak vytvářet individuální diagnostické záznamy dětí. Lze vyjít z podkladů Programu podpory zdraví a z Oregonské metody Programu Začít spolu. Zde prohlédnout možnosti uplatnění položek/kategorií pro diagnostiku, škály hodnocení a srovnat s vlastními zkušenostmi vytváření záznamů pro pedagogickou diagnostiku dětí v konkrétní třídě. Rozkrývat přínos diagnostiky dítěte u každé učitelky a následnou diskuzi nad oběma přístupy /záznamy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK