|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (06.06.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (06.06.2019)
DOPORUČENÁ LITERATURA: Čáp, J. - Mareš, J. (2007). Psychologie pro učitele. Praha: Portál. Holeček, V. (2001). Aplikovaná psychologie pro učitele. Plzeň: Západočeská univerzita. Helus, Z. (1992). Sociální psychologie pro učitele. Praha: Karolinum. Hrabal, V. (2002). Langová, M. (ed.) (2002). Kapitoly z pedagogické psychologie. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně, Pedagogická fakulta. Hrabal, V. - Pavelková, I. Jaký jsem učitel? Praha: Portál. + TEXTY V SISu |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (28.10.2019)
Součástí kurzu je příprava seminární práce v jednom ze čtyř okruhů, která korespondují s probíranými tématy. Seminární práce má empirickou povahu (je nutný sběr dat a jejich následná analýza). Vypracování seminární práce a výtah z odborného článku je podmínkou k zápočtu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (06.06.2019)
V kurzu budou probírána zejména následující témata: 1. Socializace, rodinná a školní socializace 2. Spolupráce rodiny a školy 3. Socio-kulturní handicapy 4. Učitelská profese 5. Školní zralost a připravenost 6. Motivace
K uvedeným tématům budou mít studující k dispozici studijní materiály a doporučenou literaturu. Součástí kurzu je příprava seminární práce v jednom ze čtyř okruhů, která korespondují s probíranými tématy. Seminární práce má empirickou povahu (je nutný sběr dat a jejich následná analýza). Vypracování seminární práce a výtah z odborného článku je podmínkou k zápočtu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. (12.05.2019)
Součástí kurzu je příprava seminární práce v jednom ze čtyř okruhů, která korespondují s probíranými tématy. Seminární práce má empirickou povahu (je nutný sběr dat a jejich následná analýza). Vypracování seminární práce a výtah z odborného článku je podmínkou k zápočtu. |