|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
1. FISHER, R.: Učíme děti myslet a učit se. Praha, Portál 1997.1. 2. LIESSMANN, K. P.: Teorie nevzdělanosti. Praha: Academia 2008. 3. ŠLAPAL, M., KOŠŤÁLOVÁ, H. A HAUSENBLAS, O. Metodika rozvoje čtenářství a čtenářské gramotnosti. Nový Jičín: KVIC 2012. [online] [cit. 2013-18-09]. Dostupné z www: <http://www.kvic.cz/aktualita/2370/Metodika_rozvoje_ctenarstvi_a_ctenarske_gramotnosti>. 4. ŠLAPAL, M., KOŠŤÁLOVÁ, H. A HAUSENBLAS, O. Sborník pozoruhodných textů. Nový Jičín: KVIC 2012.[online] [cit. 2013-18-09]. Dostupné z www: <http://www.kvic.cz/aktualita/2372/Sbornik_pozoruhodnych_textu>. 5. Kritické listy [online] dostupné na: http://www.kritickemysleni.cz/infosit_klasicka.php [2009-12-18]. 6.Časopis Kritická gramotnost. [online] [cit. 2016-22-02]. ISSN 2464-6318. Dostupné z www: <http://www.kellnerfoundation.cz/pomahame-skolam-k-uspechu/projekt/pedagogicke-inspirace/casopis-kriticka-gramotnost> |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Pravidelná a aktivní účast v semináři.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petr Svoboda (02.08.2020)
Pro kombinované studium: |