Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu:
ne
Stav předmětu:
nevyučován
Jazyk výuky:
španělština
Způsob výuky:
prezenční
Způsob výuky:
prezenční
Poznámka:
předmět je možno zapsat mimo plán povolen pro zápis po webu při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu student může plnit i v dalších letech předmět lze zapsat v ZS i LS
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (24.06.2020)
Cílem studijního předmětu je seznámit studenty s teoretickými otázkami využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve funkci virtuálního edukačního prostředí a umožnit jim prakticky si vyzkoušet některé modely výuky uspořádané ve virtuálním prostředí, navrhnout a vytvořit modelové výukové situace s využitím různých technologických prostředků ke komunikaci a spolupráci, pro distribuci edukačního obsahu, pro aktivizaci žáků a evaluaci procesu učení a výuky. Do předmětu je zařazena i problematika týkající se výukových objektů a jejich úložišť.
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (24.06.2020)
La meta educativa de este curso es dar a conocer a los estudiantes, con una base teórica y práctica de las aplicaciones de educación de las tecnologías informáticas y de la comunicación, como un ambiente de ensenanza virtual y facilitarles prácticamente ensayar algunos modelos de formación en un ambiente virtual en un papel estudiante, maestro y autor; disenar y proyectar algunos ejemplos de situaciones educativas apropiadas a las tecnologías digitales para comunicar y colaborar, distribuir contenido de ensenanza, activar a los estudiantes y evaluar el proceso de aprendizaje y ensenanza. En el curso se presta atención al tema de los objetos de ensenanza y sus depósitos.
Požadavky ke zkoušce - španělština
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (24.06.2020)
En la conformidad de los textoseducativos, materiales en moodle.org y temas discutidos en seminarios:
1. Entendimiento y explicación de los conceptos fundamentales (e-learning,OER,VLE,LMS, MOOC, etc.).
2. Conocimiento de los ejemplos de OER y LOs. Capacidaded de aplicar criterios para evaluar recursos digitales aplicados en e-learning en la practica de educación en escuelas.
3. MOODLE:instrumentos y servicios para maestros/tutores/autores y diseňadores de e-learning cursos
4. MOODLE: ejemplos de modelos como aplicar MOODLE en la practica cotidiana en escuelas. Ventajas y desventajas de aplicaciones de moodle en el trabajo de maestroes y en el aprendizaje de los alumnos.
Sylabus -
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (24.06.2020)
ÚVOD DO PROBLEMATIKY E-LEARNING JAKO VZDĚLÁVACÍ KOMUNIKAČNÍ MODEL VE ŠKOLNÍ PRAXI TECHNOLOGIE PRO APLIKOVÁNÍ ELEARNINGU DO ŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ TEORETICKÁ VÝCHODISKA PRO APLIKOVÁNÍ VIRTUÁLNÍCH VZDĚLÁVACÍCH SYSTÉMŮ DO VZDĚLÁVÁNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO ADMINISTRACI A ŘÍZENÍ ŽÁKOVA UČENÍ ÚVOD DO TVORBY ON-LINE KURZŮ V MOODLE NÁVRH SCÉNÁŘE ON-LINE KURZU V MOODLE ZÁVĚREČNÁ PRÁCE: VLASTNÍ TVORBA ON-LINE KURZU NA VYBRANÉ TÉMA
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (24.06.2020)
INTRODUCCIÓN E-LEARNING COMO UN MODELO DE EDUCACIÓN COMUNICATIVA EN PRÁCTICA ESCOLAR TECNOLOGÍAS PARA APLICACIONES EN APRENDIZAJE ESCOLAR ENFOQUES TEORICOS DE MODELOS DE SISTEMAS VIRTUALES PARA EDUCACIÓN SISTEMAS INFORMÁTICOS DE EDUCACIÓN PARA AMINISTRACIÓN DE APRENDIZAJE INTRODUCCIÓN AL TRABAJO CON MOODLE DISEŇO DEL ESCENARIO DISEŇO DEL MOODLE CURSO SEGÚN EL ESCENARIO TRABAJO FINAL