|
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (26.04.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (26.04.2022)
HAUSENBLAS, O., ŠLAPAL, M., ZMRZLÍK, M. Nápadník menteeho. Nový Jičín: KVIC, 2015. [online] [cit. 2015-29-09]. Dostupné z www: <http://share.kvic.cz/Documents/Mentee_CD.pdf>. HAUSENBLAS, O. Čeština doopravdy. Návrh didaktického pojetí výuky vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura na 1. stupni ZŠ. Nákladem vlastním 2015. ISBN: 978-80-260-8165-4 KOL. Metodika rozvoje čtenářství a čtenářské gramotnosti. Nový Jičín, KVIC 2012, dostupné z http://www.kvic.cz/aktualita/2370/Metodika_rozvoje_ctenarstvi_a_ctenarske_gramotnosti MOCNÁ, D., PETERKA, J. a kol. Encyklopedie literárních žánrů. Praha, Litomyšl: Paseka 2004. PETERKA, J. Teorie literatury pro učitele. Mercury Music & Entertainment: Úvaly, 2007. |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (26.04.2022)
Aktivní a úplná přítomnost na setkáních praxe. Vlastní výstup ve výuce, následovaný sebereflexí a zpětnou vazbou ze skupiny. Zpracování vlastní přípravy pro učební jednotku literární výchovy s textem podle povahy třídy a dispozic učitele. Aplikace odborných poznatků o rozvíjení čtenářství podle modelu z kursu Literární výchova a čtenářství I. Průběžné konzultace a sdílení postupů a poznatků o přípravě s vedoucím, s učitelem i ve skupině (písemně na webu). Spisovné a kultivované vyjadřování písemné i ústní. Své nabyté znalosti a zkušenost projeví rozmyslným uvažováním o problematice didaktiky LV na 1. stupni ZŠ při zkoušce. |