PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Instrumental Methodology, Pedagogy Introduction - OEBHH1711Y
Anglický název: Instrumental Methodology, Pedagogy Introduction
Zajišťuje: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2020
Semestr: letní
E-Kredity: 6
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, Zk [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: povolen pro zápis po webu
Garant: doc. MgA. Libuše Tichá, Ph.D.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (01.03.2019)
Náplní předmětu je kurs současné klavírní pedagogiky se zaměřením na počáteční stadium výuky. Akcent je kladen na rozvoj talentu, stimulaci vlastní aktivity žáků a rozvoj jejich kreativity.
Literatura -
Poslední úprava: doc. MgA. Libuše Tichá, Ph.D. (23.05.2019)

Eigeldinger, Jean -Jcques: Chopin: pianist and teacher as seen by his pupils. Cambridge University press 1986

Brendel, Alfred: Alfred Brendel on Music. (Essays). A Cappella Books, Chicago 2007

Giseking, Walter, Leimer Karl: Piano Technique. Dover publications, Inc. New York 1972

Gary, Roberta, Miles, Thom: What Every Pianist Needs to Know about the Body. GIA Publications, Inc. Chicago 1999

Cooke, James Francis: Great pianists on piano playing. Dover publications, Inc. New York 1999

Mach, Elyse: Great contemporary pianists speak fpr themselves. Dover publications, Inc. New York 1988

Elder, Dean: Pianist at play. Kahn & Averill, London 1989

Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (01.03.2019)

 

Klíčové otázky klavírní pedagogiky. Představení zvolené zahraniční klavírní školy.

 

 

 

Sylabus - angličtina
Poslední úprava: doc. MgA. Libuše Tichá, Ph.D. (23.05.2019)

 

Effective ways of practicing

Reading and understanding of the score

Control of the sound and expression

Development of technique

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK