PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Sémantická analýza školních ukázek hudby - OD0408107
Anglický název: The Analysis
Zajišťuje: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010
Semestr: oba
E-Kredity: 0
Rozsah, examinace: 0/0, Jiné [HS]
Rozsah za akademický rok: 10 [hodiny]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (neurčen)
letní:neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je určen pouze pro doktorandy
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
student může plnit i v dalších letech
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: prof. PaedDr. Jaroslav Herden, CSc.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: SALAKOVA/PEDF.CUNI.CZ (17.03.2010)
V současné době sémiotické přístupy prolínají do řady muzikologických disciplín, stávají se tu užitečnou a univerzálně použitelnou metodou. V pedagogice nasvětlují významné otázky, např. co může hudba vyjadřovat a jak, které pracovní postupy při rozboru skladeb z repertoáru školní hudby mohou vést k rozvoji hudebního myšlení, jak se v těchto souvislostech prosazují problémy z dějin hudby či hudební interpretace apod. Vyplatí se látku nazírat jako mnohostranný dialog motivovaný potřebou učení.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK