|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D. (14.08.2017)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D. (14.08.2017)
Kyriacou, C.: Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-965-8 Reitmayerová V., Broumová, E.: Cílená zpětná vazba. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-317-8 kol. autorů: Efektivní učení ve škole. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7178-556-3 Průcha, J.: Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-047-X Slavík, J.: Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-262-9 Uljens, M.: School Didactics And Learning: A School Didactic Model Framing An Analysis of Pedagogical Implication of Learning Theory.Taylor, Francis. USA: 2007. ISBN 978-0863777004 Odborná literatura z věd o živé a neživé přírodě bude zadávána během studia. |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D. (23.05.2019)
1. blok – teoretické základy praktické výuky s důrazem na rozvoj klíčových kompetencí 2. blok – příklady praktické výuky (cvičení, vycházka, exkurze) ve vztahu k RVP na SŠ a VŠ 3. blok – realizace praktické formy výuku se skupinou žáků. Bloku předchází konzultace ohledně přípravy materiálů a pomůcek k praktické výuce 4. blok – zhodnocení praktického projekty ve vztahu k rozvíjení kompetencí a znalostí žáků/studentů |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Vasilis Teodoridis, Ph.D. (22.05.2019)
vytvoření výukového projektu a jeho realizace se skupinou žáku |