PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Současná literární teorie v diakritice literatury a dramatu - OD0101005
Anglický název: chybí aj.
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2017
Semestr: letní
E-Kredity: 0
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, Jiné [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je určen pouze pro doktorandy
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace - angličtina
Poslední úprava: JANCOVI/PEDF.CUNI.CZ (05.02.2010)
Course title: Theoretical Issues in the Didactics of Anglophone Literatures Lecturer: Doc. PhDr. Anna Grmelová, CSc. Administered by: Department of English Language and Literature, Faculty of Education, Charles University, Prague (telephone: 22 4491 827) Duration: 1 semester Course requirements: a scholarly paper, an oral exam Course content: Current literary theories and their application to curriculum creation in pre-graduate study. Postcolonial theories and their contribution to the literary canon in L2. Theories of literary interpretation and the didactics of Anglophone Literatures, especially the didactic impact of reader-oriented theories. Recommended literature: AEGERTER, L.P. (1997) ?A Pedagogy of Postcolonial Literature?, College Literature, 24(2):142-50. AGATHOCLEOUS, T. (2003) Teaching Literature. London-New York: Palgrave-Macmillan. 0-333-987-93-4. COOK, G. (1994) Discourse and Literature. Oxford University Press. ISBN: 0-19-437185-9 GILROY, M. (1996) ?Teaching Literature in a Foreign Language?. Language Teaching 29: 213-25. GRIFFITH, P. (1987) Literary Theory and English Teaching. Philadelphia: Open UP. ISBN: 0-335-15250-3. HIRVELA, A. (1996) ?Reader-response Theory and ELT?. ELT Journal 50: 127-134. ISER, W. (2006). How to Do Theory.Oxford: Blackwell Publishers. ISBN:13- 978-1-4051-1579-1.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK