|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (05.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (05.09.2023)
Cílem předmětu je osvojit si zásobník her a cvičení ve vodě a jejich organizaci s ohledem na bezpečnost, věk a podmínky. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (05.09.2023)
přímá výuka: 5 hodin příprava na zápočet: 15 hodin samostudium: 20 hodin |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (06.09.2023)
Čechovská, I. (2002). Plavání dětí s rodiči. Praha: Grada Čechovská, I., & Miler, T. (2008). Plavání. Praha: Grada Čechovská, I., & Miler, T. (2019). Didaktika plavání. Vybrané kapitoly. Praha: Karolinum Čechovská, I., Brtník, T., & Kramperová, V. (2014). Aktualizované poznatky z didaktiky plavání II. Variabilita plaveckých dovedností a techniky plaveckých způsobů. Praha: UK FTVS Dvořáková, H., & Engelthalerová, Z. a kol. (2017). Tělesná výchova na 1. stupni základní školy. Praha: Karolinum Hoch, M. (1991). Učte děti plavat. Praha: Olympia Hrabinec, J. a kol. (2017). Tělesná výchova na 2. stupni základní školy. Praha: Karolinum Kandráčová Chlebusová, T. (2019). Hrajeme si na plavání. Bolatice: Tereza Chlebusová Kandráčová Vlček, P., a kol. (2016). Vodní pohybové pohádky nejen pro předškoláky. Brno: PedF MU |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (05.09.2023)
Výběr vodních her vhodných pro děti různých věkových kategorií Organizace a pravidla her s ohledem na bezpečnost a podmínky plavecké výuky Využití pomůcek při hrách ve vodním prostředí Vlastní zkušenosti s herními činnostmi ve vodě Metodické výstupy na zadané téma |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Fořterová, Ph.D. (05.09.2023)
Aktivní účast na výuce Zpracování metodických výstupů a jejich realizace
|