PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Reflexe pedagogické praxe - OCRP17VZ30
Anglický název: Reflection of Pedagogical practice
Zajišťuje: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2021
Semestr: zimní
E-Kredity: 0
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/0, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 4 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D.
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
Cílem předmětu je poskytnout frekventantům prostor pro hlubší reflexi pedagogické praxe podle metodiky "Mentoring oborové praxe výchovy ke zdraví", kterou v rámci studia absolvovali.
Cíl předmětu
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)

Cílem předmětu je poskytnout frekventantům prostor pro hlubší reflexi pedagogické praxe, kterou v rámci studia absolvovali.

Literatura
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)

KOVAŘÍKOVÁ,M. KUPILÍKOVÁ,O. a kol.:Metodika mentoringu studentů na pedagogické praxi. Část oborově specifická pro obor Výchova ke zdraví. Praha. Pedf UK 2020

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)

Závěrečné kolokvium. Studenti předem odevzdávají písemně zpracované záznamy o absolvované praxipodle metodiky mentoringu oborové praxe výchovy ke zdraví.

Sylabus
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)

1. Využití metodiky mentoringu z pedagogické praxe oboru výchova ke zdraví. 

2. Hodnocení pedagogické praxe podle nástroje ICALT se zohledněním specifik výuky výchovy ke zdraví.

 

 

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK