|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
Cílem předmětu je znalost základních poznatků oborové didaktiky výchovy ke zdraví a jejich aplikace při tvorbě školního vzdělávacího program vybrané základní školy. Analýza výchozího stavu a potřeb školy z pohledu výchovy ke zdraví a transformace školního kurikula do edukační reality. Hodnocení základních didaktických prostředků k dosahování cílů výchovně vzdělávacího procesu ve výchově ke zdraví a bezpečí.. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
KOVAŘÍKOVÁ, M.; MARÁDOVÁ,E. Didaktika výchovy ke zdraví a bezpečí.Praha: Pedf UK 2020 ISBN978-80-7603-142-5 KYRIACOU, CH. Klíčové dovednosti učitele. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-965-8 MAŇÁK, J.; ŠVEC, V. Výukové metody. Brno : Paido, 2003. ISBN 80-7315-039-5 MAREŠ, J.; SLAVÍK, J.; SVATOŠ, T.; ŠVEC, V. Učitelovo pojetí výuky. Brno : Masarykova univerzita, 1996. ISBN 80-210-1937-9 PASCH, M. aj. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál, 1998. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha : MŠMT, 2009. SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha : Portál, 1999. 190 s. ISBN 80-7178-262-9 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
Test ověřující znalost vyučovaného oboru v rozsahu stanoveném RVP ZV. Vypracování dílčích úkolů do oborového portfolia . |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (30.10.2020)
Předmět,cíle a úkoly didaktiky výchovy ke zdraví a bezpečí. Výchova ke zdraví a bezpečí jako součást vzdělávání. Didaktické aspekty implementace výchovy ke zdraví a bezpečí. Didaktická transformace školního kurikula do edukační reality. Plánování výuky. Edukční cíle ve výchově ke zdraví a bezpečí. Motivace ve výchově ke zdraví a bezpečí. Výukové metody a organizační formy ve výchově ke zdraví a bezpečí. |