|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (27.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (27.01.2023)
BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání. AISIS, Kladno 2003, ISBN 80-239-0106-0, http://it.pedf.cuni.cz/~bobr/role/. KLČOVÁ, H. a P. SODOMKA. Informační systémy v podnikové praxi. Praha: Computer Press, Albatros media, 2017. ISBN 978-80-251-4543-2. VOOGT, J. a G. KNEZEK. ed. International Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education. Springer International Handbooks of Education, 2009. 1225 s. ISBN: 978-03877-3314-2. Portály zabývající se danou problematikou – především Učitelský pomocník, RVP.cz, Česká škola, eTwinning ad. Materiály a soubory předávané v průběhu semestru. KURSCH, M. Využití informačních technologií ve vzdělávání. E-publikace, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018. ISBM 978-80-7603-116-6. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (27.01.2023)
Obsahové vymezení: Vymezení obsahu a základních pojmů předmětu, interdisciplinární vztahy. Didaktické principy a metody výuky aplikované na konkrétní předmět. Organizační formy. Tvorba vlastních výukových materiálů, tvorba testů. Problematika hodnocení. RVP, ŠVP. Reflexe a hodnocení. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (27.01.2023)
Zkouška: Prokázání příslušné úrovně vědomostí z oblasti zaměření předmětu. Prokázání způsobilosti aplikovat příslušné vědomosti při řešení praktických problémů. Závěrečná práce zaměřená na popis vybraných problémů didaktiky informatiky.
Distanční scénář: Vyhotovit závěrečnou práci na téma: Závěrečná práce zaměřená na popis vybraných problémů didaktiky informatiky. Práce bude hodnocena na základě originality a využití v praxi pro ostatní kolegy. Bude-li s se souhlasem studenta možnost, mohla by být sdílena jako návod s dalšími studenty. Způsob zakončení přemětu může být změněn. Pozn.: Dle aktuální situace – distanční forma, včetně zkoušky. |