|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (09.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (09.09.2022)
Povinné Dvořáček, J. Základy pedagogiky. Praha: Oeconomica, 2014. ISBN 978-80- 245-2014-8. Průcha, J. Moderní pedagogika. 6. vyd. Praha: Portál, 2013. Doporučené Dvořáček, J. Kompendium pedagogiky. Praha: UK PedF, 2009. Kasper, T. a D. Kasperová. Dějiny pedagogiky. Praha: Grada, 2008. Průcha, J. Přehled pedagogiky. 6. vyd. Praha: Portál, 2014. Pasch, M. et al. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 2005. Pelikán, J. Výchova pro život. Praha: ISV, 1997. Průcha, J. Alternativní školy a inovace ve vzdělávání. 2. aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2004. Vališová, A., H. Kasíková a kol. Pedagogika pro učitele. Praha: Grada, 2010. VETEŠKA, J. Proměny školního vzdělávání v biodromálním kontextu. Praha: Verlag Dashöfer, 2011. ISBN 978-80-86897-39-4. Veteška, J. a kol. Kompetence studentů a absolventů škol – teoretická východiska a příklady dobré praxe. Praha: Česká andragogická společnost, 2017. 179 s. ISBN 978-80-906894-0-4. Školský zákon - aktuální znění Vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných (č. 27/2016 Sb.) Podpůrná opatření |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (09.09.2022)
Koncept vzdělávání a systém vzdělávání v ČR Přehled vývoje pojetí výchovy a vzdělávání Pedagogická témata a základní kategorie v evropském historickém rámci Funkce školy a vzdělávání Kurikulum školního vzdělávání Kultura školy jako sociální organizace Koncepce společného vzdělávání Výchova ve škole a její pojetí Role učitele ve vzdělávání Aktuální otázky současné vzdělávací politiky |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (09.09.2022)
Zkouška: Aktivní účast v přímé výuce, samostatná práce se zdroji. U praktikujících učitelů využití poznatků pro reflexi vlastní praxe. Pozn.: Dle aktuální situace – distanční forma, včetně atestace. |