|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (31.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (31.01.2021)
V souvislosti se zavedením mimořádných opatření bude výuka probíhat dle rozvrhu v prostředí Zoom. Konkrétní odkaz bude všem zapsaným studentům zaslán nejpozději den před výukou. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (31.01.2021)
Fontana, D. (2014). Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál. Hartl, P., Hartlová, H. (2015). Psychologický slovník. Praha: Portál. Helus, Z. (2018). Úvod do psychologie. Praha: Grada Publishing. Jedlička, R. (2017). Psychický vývoj dítěte a výchova. Praha: Grada Publishing. Kern, H. a kol. (2015). Přehled psychologie. Praha: Portál. Matějček, Z. (2013). Co, kdy a jak ve výchově dětí. Praha: Portál. Pávková, J. (2014). Psychologie pro pedagogy: Úvod do psychologie. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (31.01.2021)
Zkouška bude mít charakter skupinové rozpravy (kolokvia). Cílem zkoušky je ověřit znalosti základních pojmů a konceptů v rozsahu základní doporučené literatury. Předpokládá se schopnost tyto poznatky aplikovat do výchovné praxe. Dále se předpokládá, že studující prokáží hlubší znalosti nad rámec základní studijní literatury v té oblasti obecné psychologie, která je zaujala a o které se poučili studiem odborné literatury dle vlastního výběru. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (31.01.2021)
1. Psychologie jako vědní obor. 2. Historický vývoj psychologie a její současné směry. 3. Psychologické metody. 4. Psychika a psychické jevy. 5. Psychické procesy – poznávací a paměťové procesy. 6. Psychické procesy – motivační procesy. 7. Psychické stavy. 8. Osobnost, vlastnosti a rysy osobnosti, typologie osobnosti. |