|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Jana Veverková (14.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Jana Veverková (14.09.2019)
Záměrem pedagogické činnosti je další rozvoj pěveckých dovedností a interpretačních schopností plynule navazující na předchozí výuku v 1. ročníku. Pěvecko - technická příprava je zaměřena na rozvoj pohyblivosti hlasu,hudební artikulace /portamento, glissando,ripetuto, staccato, tenuto / a melodické ozdoby. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Jana Veverková (14.09.2019)
ASPELUND, D. L. O pěveckém umění. Praha : SNKLHU, 1955. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Jana Veverková (14.09.2019)
Průběžná příprava repertoáru požadovaného ke zkoušce na závěr 4. semestru. Přednes šesti skladeb. Jedna z období baroka, tři úpravy lidových textů nebo inspirace lidovými texty (např. Janáček, Martinů, Novák). Skladba s dětskou tematikou, umělá skladba dle vlastního výběru. Studenti jsou povinni předložit na konci každého semestru písemné reflexe návštěv tří operních představení.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Jana Veverková (14.09.2019)
Sylabus frekventovaných a průběžně osvojovaných pojmů a dovedností: V návaznosti na požadavky a cíle prvního ročníku je kladen důraz zejména na vyrovnávání hlasového rozsahu a jeho rozšiřování, na schopnost dynamického odstínění hlasu, rozvoj hudební představivosti, stylové a výrazové ztvárnění skladeb, na zásady hlasové hygieny. |