PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Technická media ve výtvarné výchově III - O09321082
Anglický název: ICT in Art Education III
Zajišťuje: Katedra výtvarné výchovy (41-KVV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2012
Semestr: zimní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:1/3, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (40)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Staré označení: TMVV
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PhDr. Martin Raudenský, Ph.D.
Kategorizace předmětu: Umění > Umění a masmédia
Prerekvizity : O09321081
Je prerekvizitou pro: O09321083
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2009)
Anotace: Úvod do tvorby vektorové grafiky..
Cíl předmětu -
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2009)

Cíl výuky: Základní orientace v práci s počítačovými programy určených pro editaci vektorové grafiky.

Literatura -
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2009)
Základní studijní literatura:
ADOBE CREATIVE TEAM. Adobe Illustrator CS4 - Oficiálnívýukový kurz. Brno: Computer Press, 2009.

ADOBE CREATIVE TEAM. Adobe Flash CS4 Professional - Oficiálnívýukový kurz. Brno: Computer Press, 2009.

KESNER, L. Muzeum v digitální době. Praha : Argo, 2000.

VANČÁT, J. Tvorba vizuálního zobrazení. Praha : Karolinum, 2000.

Metody výuky -
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2009)
Forma výuky: přednáška/seminář Rozsah: 1/3

Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2009)
Požadavky k zápočtu: Aktivní účast na seminářích. Povinná účast na korekturách. Adekvátní úroveň seminárních prací.

Sylabus -
Poslední úprava: BAKAIOVA/PEDF.CUNI.CZ (07.09.2009)

Klíčová slova: Digitální obraz, vektorová grafika, animace.

Sylabus: Počítačová grafika ve škole. Vektorové grafika a její možné aplikace. Základy animace.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK