|
|
|
||
Poslední úprava: STARY (22.09.2005)
|
|
||
Poslední úprava: STARY (22.09.2005)
AVERY, R. K.; EASON, D. Critical Perspectives Media and Society. NY: Guilford Press, 1991. BERRY, D. Etics and Media Culture. Oxford/ Boston: Focal Press, 2000. BURDIEU, P. O televizi. Brno: Doplněk, 2002. HAVLÍK, K. Jak komunikovat s médii a jak se přesvědčivě prezentovat. Kolínec: AgAkcent, 2002. MELVIN, L. Teorie masové komunikace. Praha: Karolinum, 1996. POSTER, M. Média v reklamě: Televize, rozhlas, tisk. Praha: Oeconomica, 2003. JIRÁK, J.; ŘÍCHOVÁ, B. Politická komunikace a masmedia. Praha: Karolinum, 2000. JIRÁK, J.; KÖPPLOVÁ, B. Média a společnost. Praha: Portál, 2003. KŘÍŽEK, Z.; CRHA, I. Jak psát reklamní text. Praha: Grada, 2003. LISA, A. Media a demokracie. Praha: Oeconomica, 2002. SCHULTZ, W. Analýza obsahu mediálních sdělení. Praha: Karolinum, 1998.
|
|
||
Poslední úprava: STARY (22.09.2005)
Výstupní požadavky:
|