PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Seminář k praxi - O02314031
Anglický název: Seminar on Practice
Zajišťuje: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2008
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: Rok3
Staré označení: PRSE
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D.
doc. PhDr. Jiří Prokop, Ph.D.
Kategorizace předmětu: Učitelství > Pedagogika
Je prerekvizitou pro: O02314055, O02314059, O02314050, O02314048, O02314047, O02314046, O02314045, O02314044, O02314043, O02314042, O02314041, O02314040, O02314037, O02314036, O02314035, O02314034, O02314032, O02314028, O02314027, O02315061, O02314065, O02314064, O02314062, O02314060, O02314058, O02314057, O02314051, O02314049, O02314024, O02314067, O02314061, O02317098, O02314073, O02314074, O2314068, O02314053
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: Erudio ()
Cílem kurzu je poskytnout studentům teoretická východiska pro pochopení a řešení výchovně vzdělávacích situací, se kterými se setkají na KLS, oborové praxi a při svém nástupu na školu po ukončení studia. Studenti získají základní vědomosti o různých pojetích výuky a podrobnějších charakteristikách některých z nich, o vybraných koncepcích vyučování a jejich možnostech a mezích, o projektování na různých úrovních obecnosti, o vztazích mezi základními strukturními prvky VVP, o učitelské profesi a faktorech, které ji ovlivňují, o individuálním pojetí výuky a profesních dovednostech, o roli žáka ve VVP, interakci mezi ním a učitelem, o funkci hodnocení ve VVP a práci školy a legislativních normách ovlivňujících práci školy.
Literatura
Poslední úprava: Erudio ()

Solfronk,J.: Kapitoly ze školní pedagogiky. Praha UK 1993.

Tonuci,F.: Vyučovat nebo naučit? Praha, SVI UK 1991.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK