PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Pedagogicko-psychologická diagnostika - O02314020
Anglický název: Educational Assessment and Psychological diagnostics
Zajišťuje: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2008
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: Rok2
Staré označení: PPDI
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Olga Opekarová, Ph.D.
Kategorizace předmětu: Učitelství > Pedagogika
Prerekvizity : O02313008, O02314002
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: Erudio ()
Možnosti využití diagnostických metod učitelem ve školní praxi. Pojetí pedagogicko-psychologické diagnostiky, její vztah k ostatním vědeckým disciplínám. Metody a techniky diagnostické činnosti užívané učitelem. Formy spolupráce s ostatními poradenskými institucemi určenými školní populaci. Ilustrace vybraných diagnostických metod. Etapy diagnostikého postupu. Rozhovor.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Daniela Nováková, Ph.D. (06.06.2006)

Byčkovský,P.: Základy měření výsledků výuky. ČVUT, Praha 1982.

Helus,Z.-Hrabal,V.-Kulič,V.-Mareš,J.: Psychologie školní úspěšnosti žáků. SPN, Praha 1979.

Hrabal,V.: Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka. SPN, Praha 1989.

Chráska,M.: Didaktické testy v práci učitele. Olomouc 1988.

Opekarová,O.: Pedagogická diagnostika ve škole a školní poradenství. Raabe, Vedení školy, Praha 1998.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK