PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Pedagogické hodnocení - O02314014
Anglický název: Evaluation in Education
Zajišťuje: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2008
Semestr: zimní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:2/0, Z+Zk [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: Rok3
Staré označení: PEHO
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. Ing. Petr Byčkovský, CSc.
Kategorizace předmětu: Učitelství > Pedagogika
Prerekvizity : O02314013
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: Erudio ()
Pedagogické hodnocení, jeho předmět a funkce ve vzdělávání. Čtyři generace pedagogického hodnocení. Monitorování výsledků výuky. Metody a nástroje používané při hodnocení. Didaktické testy (testy úspěšnosti) a jejich charakteristiky. Validita a reliabilita testových skórů. Objektivita a praktičnost testu. Testové úlohy. Postup při tvorbě testu. Projekt testu, konstrukce testových úloh a ověřování jejich validity. Anylýza a interpretace testových výsledků. Testy v přijímacím řízení. Mezinárodní výzkumy výsledků vzdělávání.
Literatura
Poslední úprava: Erudio ()

Byčkovský P.: Základy měření výsledků výuky. Tvorba didaktického testu. Praha, ČVUT 1982.

Chráska,M.: Didaktické testy. Brno, Paido 1999.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK