Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu:
ne
Stav předmětu:
nevyučován
Jazyk výuky:
francouzština
Způsob výuky:
prezenční
Způsob výuky:
prezenční
Staré označení:
VKFD
Poznámka:
předmět lze zapsat opakovaně předmět je možno zapsat mimo plán povolen pro zápis po webu při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu předmět lze zapsat v ZS i LS
Praktické otázky spojené s FLE na ZŠ a SŠ. Tvorba didaktických materiálů. Francouzština jako druhý cizí jazyk. Reflexe pedagogické praxe a rozbor otázek, které během ní vyvstanou.
Poslední úprava: NEMRAVO (13.04.2005)
It focuses students' attention on some aspects of foreign-language methodology, which reflect topical trends in the methodology of foreign languages and particularly in the methodology of French. The content will be specified according to students' needs and interests. Topics, which are offered, include: general questions of language- education policy, work with pedagogical documentation, multidisciplinary approaches to language education, language propaedeutics, influence of native and other languages on learning a foreign language and the like. By developing methodological aspects, the seminar is linked to selected linguistic disciplines (phonetics, stylistics...).
Literatura
Poslední úprava: KLINKA/PEDF.CUNI.CZ (28.09.2009)
CUQ J.-P., GRUCA I., Cours de didactique du français langue étrang?re et seconde, Grenoble, Presses Universitaires de Grenoble, 2002
(coll.) Enseigner FLE - Pratiques de classe, Paris: Belin, 2008.
L'Exercisier : l'expression française pour le niveau intermédiaire / rédigé par Christiane Descotes-Genon et Marie-Hél?ne Morsel et Claude Richou. - PUG, 1992.
Exoth?que : 900 exercices de grammaire / L Parodi ; M Vallacco. - CIDEB, 2005.
Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: KLINKA/PEDF.CUNI.CZ (16.11.2010)
ZÁPOČET
Aktivní účast na seminářích.
Odevzdání portfolia se stanoveným počtem zpracovaných a okomentovaných cvičení, jejichž počet bude upřesněn v semináři.
Sylabus
Poslední úprava: KLINKA/PEDF.CUNI.CZ (16.11.2010)
Kurz bude od zimního semestru 2009 zaměřen výhradně na tvorbu didaktických materiálů a otázky s ní spojené. Zapsaní studenti si vyzkouší a vzájemně okomentují cvičení pro všechny typy studentů, tedy od úrovně A1 po C2, od nejmladších po dospělé apod., tradiční i multimediální / v elektronické podobě.