|
|
|
||
Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
|
|
||
Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
Cílem kurzu je rozvoj pedagogických kompetencí učitele - aplikací pedagogické teorie v školském systému ČR. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Daniela Nováková, Ph.D. (06.06.2006)
Bertrand, Y.: Soudobé teorie vzdělávání. Praha, Portál 1998. Gavora, P.: Výzkumné metody v pedagogice. Brno, Paido 1996. Hopf, A.: Sociální pedagogika pro učitele. Praha, UK 2001. Jůva, V.: Úvod do pedagogiky. Brno, Paido 1995 Opekarová, O.: Pedagogická diagnostika ve škole a školní poradenství. Raabe. Vedení školy, Praha1998. Pařízek, V.: Obecná pedagogika. Praha, Karolinum 1994. Pelikán, J.: Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha, Karolinum 1998. Průcha, J.: Moderní pedagogika. Praha, Portál 2002. Průcha, J.: Přehled pedagogiky. Praha, Portál 2000. Průcha a kol.: Pedagogický slovník. Praha, Portál 2003. Skalková, J.: Za novou kvalitu vyučování. Brno, PAIDO 1995. Skalková, J. a kol.: Úvod do metodologie a metod pedagogického výzkumu. Praha 1983. Vašutová, J.: Pedagogika pro učitele. Ped F UK, Praha 1993. Vorlíček, Ch.: Úvod do pedagogiky. Praha 1994. Časopisy: Pedagogika, Moderní vyučování a Učitelské noviny
|
|
||
Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (31.10.2010)
písemná zkouška v rozsahu přednášek |
|
||
Poslední úprava: HANKOVAZ/PEDF.CUNI.CZ (24.10.2010)
Koncepce školského systému ČR a EU Kurikulum, legislativa Organizace a řízení školy Profese učitele Výuka - interaktivní proces Základy pedagogické diagnostiky. |