Návaznost na teoretické disciplíny, hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ, příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ, funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování všech učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacícho procesu.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (11.09.2020)
Follow-up to theoretical disciplines, observation and listening of faculty primary school teachers, preparation for current and future needs of primary schools, functions of continuous practice - motivational, specialization, qualification. Verification of all teaching skills in practice. Organization and administration of the teaching process.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (11.09.2020)
Prohloubení praktických dovedností a dalších odborných kompetencí studentů.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (11.09.2020)
Deepening of practical skills and other professional competencies of students.
Literatura -
Poslední úprava: HAJKOVAJ (13.04.2005)
Platné učební osnovy.
Směrnice pedagogické praxe. UK PedF, 2000.
Rýdl, K. O úloze a smyslu praxí pro budoucí učitele. Praha: Učitelské noviny, 1998.
Pedagogická praxe - praxeologie. Praha: UK PedF, 1997.
Solfronk, J. , Urbánek, P. Učitelská praxe se zaměřením na sociální aktivity ve škole. Brno: Paido, 1998.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (11.09.2020)
Platné učební osnovy. Směrnice pedagogické praxe. UK PedF, 2000. Rýdl, K. O úloze a smyslu praxí pro budoucí učitele. Praha: Učitelské noviny, 1998. Pedagogická praxe - praxeologie. Praha: UK PedF, 1997. Solfronk, J. , Urbánek, P. Učitelská praxe se zaměřením na sociální aktivity ve škole. Brno: Paido, 1998.
Sylabus -
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (08.09.2022)
Hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ - tzn. stanovený počet náslechů, resp. hospitací učitelů a odučených vyučovacích hodin na vybrané škole dle vlastního výběru s následnou hospitací a analýzou odučených hodin od zvoleného vyučujícího na vybrané škole. Příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ. Funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacího procesu. Zápočtové požadavky - přípravy na hodinu, výstupy studentů, odevzdání všech náležitostí.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (08.09.2022)
Supervision and hearings of faculty teachers of elementary schools - i.e.specified number of hearings, orteacher visits and lessons learned at a selected school of your choice with subsequent visits and analysis of lessons taught by the chosen teacher at the selected school.Preparation for the current and prospective needs of primary schools.Functions of ongoing practice - motivational, specialization, qualification.Verification of teaching skills in practice.Organization and administration of the teaching process.Credit requirements - preparation for class, student outputs, handing in all required documents.
Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (11.09.2020)
Zápočtové požadavky - přípravy na hodinu, výstupy studentů, odevzdání všech náležitostí.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (11.09.2020)
Deepening of practical skills and other professional competencies of students.