PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Analýza FJ VII. - O01306317
Anglický název: Analysis of French language VII.
Zajišťuje: Katedra francouzského jazyka a literatury (41-KFJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2013
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: francouzština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Eva Kalfiřtová
Kategorizace předmětu: Učitelství > Francouzština
Prerekvizity : O01306306
Je prerekvizitou pro: O01306318
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: NEMRAVO/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2009)
Procvičovaní pedagogických postupů a dovedností v interaktivním rámci. Zejména je kladen požadavek na tvůrčí přístup k studentovi a na snížení tradiční asymetrie ve vztahu žák-učitel. Osvojit francouzské myšlenkové postupy a způsoby reflexe a osvojit vybrané písemné formy : résumé, syntéza, ?dissertation? ( analytické zpracování daného tématu a formulace argumentů). Rozvíjet komunikativní schopnosti studentů. Prohloubit práci s texty různých typů, jejich pochopení a reprodukování. Práce s audio a video nahrávkami, vlastní ústní a písemný projev, překlad, reprodukce, exposé. Opakování vybraných problémových gramatických jevů, pomocí daných textů. Je zajištěna graduace a evaluace kurzu.
Literatura
Poslední úprava: NEMRAVO/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2009)

GIRARDET J., GRIDLIG J.-M., FRÉROT J.-L. Panorama 1 ? 4, méthode de français. Paris, Clé International, 1996 ? 2000

BARTHE, M. CHOVELON, B.Le Français par les textes, Grenoble: PUG, 2003

J. CLARET, Organiser la pensée : une formation méthodologique au travail intellectuel, connaissance du probleme et applications pratiques, Paris, ESF, 1989.

G. CLERC, 50 modéles de resumes de textes, Paris, Marabout, 1992.

C. COMPTE, La video en classe de langue, Paris, Hachette, 1993.

F. DAUZAT-SABATELLI, Preparation aux examens DELF DALF, comprehension et expression ecrites, Paris, Cle International, 1996,

T. LANCIEN, Analyser et choisir des documents audiovisuels authentiques pour l?apprentissage des langues, Video et apprentissage, Paris, Innovations p0dagogiques, Ministere de l?Education nationale, 1991.

A. PACTHOD, P. ROUX, 80 fiches pour la production en classe, Paris, FLE, 2004.

Y. STALONI, Méthodes de contraction et de synthese de textes, Paris, Ellipses, 1981

www.ciep.fr

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK