PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Didaktika III - O01301231
Anglický název: Methodology III
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2017
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:1/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: Rok4
Staré označení: K231
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Barbora Müller Dočkalová
Kategorizace předmětu: Učitelství > Angličtina
Prerekvizity : O01301221
Záměnnost : O01301239
Je prerekvizitou pro: O01301232
Anotace -
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (13.09.2019)
Kurz se zaměřuje na vyučování řečových dovedností (poslech, mluvení, čtení a psaní) na prvním stupni základní školy. Studenti rozvíjí své teoretické znalosti procesů, postupů a principů vztahujících se k výuce jednotlivých dovedností. Získají zkušenost s jejich praktickou aplikací, a to jak v roli učitelů, tak žáků. Teoretické znalosti i praktické dovednosti jsou dále pohlubovány prostřednictvím užšího zaměření na jednu z dovedností při přípravě a realizaci prezentací ve skupinách, včetně praktické ukázky. Studenti dále pokračují v rozvíjení schopnosti plánovat, vést a reflektovat výuku anglického jazyka.
Literatura -
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (13.09.2019)

 

Základní:

Field, J.: Listening in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2008.

Harmer, J. How to Teach Writing. Harlow: Pearson Education Limited, 2004.

Nuttall, C.: Teaching Reading Skills In a Foreign Language. Oxford: Macmillian, 1996.

Thornbury, S. How to Teach Speaking. Harlow: Pearson Education Limited, 2005.

 

Doporučená:

Cameron, L.: Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001.

Sylabus - angličtina
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (13.09.2019)

Language skills: introduction 

Teaching listening

Teaching speaking

Teaching reading

Teaching writing

Planning effective skill-oriented lessons.

Teaching mediation skills

Final presentations

Course evaluation        

Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.10.2019)

1)     Docházka (povoleny 2 absence)

2)     Studium odborné literatury, splnění všech zadaných úkolů

3)     Aktivní účast na přípravě a realizaci týmové prezentace

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK