Počítačová grafika a vývoj počítačových her - NSZI060
Anglický název: |
Computer Graphics and Game Engineering |
Zajišťuje: |
Studijní oddělení (32-STUD) |
Fakulta: |
Matematicko-fyzikální fakulta |
Platnost: |
od 2017 |
Semestr: |
oba |
E-Kredity: |
0 |
Rozsah, examinace: |
0/0, SZ [HT] |
Počet míst: |
neomezen |
Minimální obsazenost: |
neomezen |
4EU+: |
ne |
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: |
ne |
Stav předmětu: |
vyučován |
Jazyk výuky: |
čeština |
Způsob výuky: |
prezenční |
Způsob výuky: |
prezenční |
Poznámka: |
student může plnit i v dalších letech za splnění nejsou body předmět lze zapsat v ZS i LS |
|
|
Pořadí |
Název předmětu |
Tématický okruh 1 (TO1) z nabídky 2 |
1 |
Základy složitosti a vyčíslitelnosti |
2 |
Datové struktury |
Tématický okruh 2 (TO2) z nabídky 3 |
1 |
Počítačová grafika – Geometrické modelování a výpočetní geometrie |
2 |
Počítačová grafika – Analýza a zpracování obrazu, komprese obrazu, počítačové vidění |
3 |
Počítačová grafika – Realistická syntéza obrazu |
4 |
Vývoj počítačových her - Multi-agentní systémy (povinný okruh pro zaměření Vývoj počítačových her) |
5 |
Vývoj počítačových her - Počítačová grafika pro hry |
6 |
Vývoj počítačových her - Programování paralelních aplikací |
7 |
Vývoj počítačových her - Systémové aspekty počítačů |
8 |
Vývoj počítačových her - Moderní koncepty programování |
9 |
Vývoj počítačových her - Analýza a architektury software |
10 |
Vývoj počítačových her - Rozšířené programování |
11 |
Vývoj počítačových her - Webové technologie |