|
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (29.05.2023)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (29.05.2023)
• Colledanchise, M., & Ögren, P. (2018). Behavior trees in robotics and AI: An introduction. CRC Press. • Department of the Navy Headquarters United States Marine Corps. (2020). Marine Rifle Squad (MCIP 3-10A.4i). https://www.marines.mil/Portals/1/Publications/MCIP%203-10A.4i%20wChg1.pdf?ver=2020-05-22-085455-150 • Headquarters, Department of the Army. (2008, May). Training for Urban Operations (TC 90-1) • Headquarters Department of the Army. (2011, December 11). Opposing Force Tactics (TC 7-100.2). |
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Pavel Töpfer, CSc. (29.05.2023)
1. Umělé bytosti pro výcvik • Determinismus a vysvětlitelnost • Vojenská domény VS ostatní domény • Nastavení VBS Control Editor
2. Stavební bloky behaviorálních stromů I • Základní řídící uzly • Základní listové uzly • Skriptování listových uzlů • Zprávy • Definice modulu
3. Individuální chování I • Neautonomní: pohyb, střelba, nastup do vozidla, vystup z vozidla
4. Stavební bloky behaviorálních stromů II • Pokročilé řídicí uzly • Podstromy • Senzory • Vzkazy
5. Skupinové chování a emulace struktury velení • neautonomní chování týmu: Pohyb v řadě
6. Integrační praxe • Návrh API, návrh architektury • Znovupoužitelné stromy VS Jednoúčelové stromy
7. Stavební bloky behaviorálních stromů III • Asynchronní dotazy • Plánování trasy • Systém krytů
8. Individuální chování II • Autonomní: obsazení, rychlý pohyb, bezpečný pohyb • Reakční stromy
9. Skupinové chování II • Neautonomní chování družstva: Pohyb v řadě • Autonomní chování týmu: rychlé obsazení, bezpečné obsazení • Systém krytů na úrovni skupiny
10. Agregace informací a taktická analýza na vyšší úrovni • Neautonomní chování čety • Senzory čety
11. Integrační praxe II • Cvičení |