Programování pro přírodovědce - MBCPLUS009
|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
KPNGame.java | kamen papier noznice v01 | RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. | |
Kpn00.java | kamen papier noznice v02 | RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. | |
Matice.java | matice - vypocet determinantu | RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. | |
Programovani pro prirodovedce - oop.pdf | Objektovo orientovane programovanie - uvod | RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. | |
Programovani pro prirodovedce - Podprogramy.pdf | Podprogramy | RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. | |
Programovani pro prirodovedce 2012-10-15.pdf | 2. lekcia | RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. | |
Programovani pro prirodovedce 2012-10-07.pdf | 1. lekcia | RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. | |
Programovani pro prirodovedce 2012-10-22.pdf | 3. lekcia | RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. | |
Programovani_pro_prirodovedce_-_dedenie_a_polymorfizmus.pdf | OOP - dedenie a polymorfizmus | RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. (31.07.2012)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. (31.07.2012)
Cieľom predmetu je naučiť študentov využívať platformu Java na vývoj vlastných aplikácií s použitím objektovo orientovaného programovania. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Juraj Jašík, Ph.D. (31.07.2012)
1. Koncept objektovo orientovaného programovania (OOP)
2. Základy jazyku Java
3. Triedy a objekty
4. Interface
5. Dedenie
6. Polymorfizmus
7. Mechanizmy OOP
8. Výnimky
9. Práca s textom a súbormi
10. Grafické uživateľské rozhranie v Jave
11. Návrhové vzory
|