|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Seminar paper project FORM.docx | FORMULÁŘ pro návrh seminární práce | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Template for a seminar paper.docx | šablona pro seminární práci | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
The Final Theme The Bible and morality.docx | Téma 10: Bible a morálka. Výchozí text a worksheet. Nutno vypracovat a odevzdat (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře. ZDE také závěrečný úkol semináře. | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 1 History of Art.docx | Téma 1: Dějiny umění. Výchozí text a worksheet. Nutno vypracovat a odevzdat (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře. | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 2 The English Bible.docx | Téma 2: Kniha z Kellsu. Výchozí text a worksheet. Nutno vypracovat a odevzdat (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře. | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 3 Art Forms, genres, media and style.docx | Téma 3: Formy, žánry, prostředky a styly v umění. Výchozí text a worksheet. Nutno vypracovat a odevzdat (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře. | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 4 Functions of Art.docx | Téma 4: Funkce umění. Výchozí text a worksheet. Nutno vypracovat a odevzdat (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře. | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 5 Parables and Interpretations x Memes.docx | Téma 5: Podobenství a jejich interpretce x memes? Nutno vypracovat a odevzdat v (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 6 Value judgement.docx | Téma 6: Posuzování umění. Výchozí text a worksheet. Nutno vypracovat a odevzdat (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře. | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 7 Art controversies.docx | Téma 7: Spory o umění. Výchozí text a worksheet. Nutno vypracovat a odevzdat (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře. | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 8 Easter in Theology and Art.pdf | Téma 8: Velikonoce v teologii a umění. Výchozí text a worksheet. Nutno vypracovat a odevzdat (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře. | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. | |
Theme 9 Arts and Politics.docx | Téma 9: Umění a kultura. Výchozí text a worksheet. Nutno vypracovat a odevzdat (elektronicky) nejpozději 48 hodin před začátkem příslušného semináře. | ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (23.01.2024)
Tematické zaměření textů a prezentací je orientováno na obor dějin umění, dějin evropské kultury a teologii (viz sylabus). V SISu jsou vloženy veškeré potřebné informace a soubory k vypracování, avšak VÝCHOZÍ PLATFORMOU PRO ZADÁVÁNÍ, TERMÍNOVANÉ ODEVZDÁVÁNÍ I KOMUNIKACI JE GOOGLE CLASSROOM!!! |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (22.03.2024)
Cílem předmtěu je uvedení do základů akademické angličtiny a metodologie odborné četby, ústních prezentací a akademických písemných prací Během letního semestru a na jeho konci by studenti měli být schopni číst (pochopit a analyzovat) akademické texty týkající se specifických otázek a: |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (25.02.2023)
studijní texty SIS: soubory u příslušného předmětu pomocná literatura O'DELL, Felicity - MCCARTHY, Michael. Academic Vocabulary in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2008. DUŠKOVÁ, Libuše a kol. Mluvnice současné angličtiny na pozadí češtiny. Praha: Academia, 2006. Elektronická verze: emsa.ff.cuni.cz. JORDAN, R. R. Academic Writing Course. Study Skills in English. Harlow: Essex, UK, 2006. MURPHY, Raymond. English Grammar in Use (New Edition). Cambridge: Cambridge University Press, 2004. STRNADOVÁ, Zora. Mluvnice angličtiny (ke kursu Professional English). Praha: Leda, 2002. HAIS, Karel - HODEK, Břetislav. Velký anglicko-český slovník. Praha: Academia, 1991. STRETTIOVÁ, Terezie J. Anglicko-český teologický slovník. Praha: Karolinum, 1994. MIKULICOVÁ, Mlada. Anglické texty pro teology. Praha: Karolinum, 2002. webové stránky https://library.diplomatic.ac/wp-content/uploads/2020/01/epdf.pub_academic-vocabulary-in-use-with-answers.pdf https://dl2.languagecentre.ir/Writing/Academic_Writing_Course%20[www.languagecentre.ir].pdf http://www.uefap.net/ https://owl.english.purdue.edu/owl/section/1/2/ http://www.thesaurus.com/ http://www.dictionary.com/ |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (23.01.2024)
Ve výuce je používána tzv. metoda převrácené třídy (flipped classroom): studenti obdrží výchozí materiál k domácí přípravě, na základě jeho osvojení je pak téma dále probíráno v semináři. Aktivní znalost odborné slovní zásoby a jazykových dovedností dané lekce podléhají kontrole (test). |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (30.01.2024)
Content: aspects of academic English: spelling, vocabulary, grammar, style; discussion; writing (genres of professional style; structure of a professional article); presentations. Thematic headings: 1. Art History 2. The Book of Kells 3. Art – Forms, Genres, Media and Styles 4. Functions of Art 5. Easter in Theology and Art 6. Value Judgment 7. Controversies in Art 8. Parables in the Bible and Art 9. Art and Politics 10. The Bible and Morality |
|
||
Poslední úprava: ThLic. Mgr. Lenka Makovcová Demartini, Ph.D. (10.02.2024)
1. Vypracování a odevzdání všech úloh zadaných v rámci domácí přípravy, aktivní znalost tematické odborné slovní zásoby dané lekce. Kontrola formou individuálního či skupinového testu. 2. 1 ústní prezentace (15 minut, ve dvojicích, popř. jednotlivě): Představení tématu příslušné lekce (včetně jednostránkového handoutu pro zbytek třídy). Podrobný rozpis témat viz SIS – sylabus anglicky. Studenti samostatně sestaví dvojice a vypracují harmonogram prezentací (1–2 prezentace v jednom semináři). ALTERNATIVNĚ: vzhledem k tomu, že témata jsou po informativní stránce pokryta hlavním textem v pracovním listu, mohou studenti navrhovat i svá vlastní témata prezentací (pokud se odborně zaměřují např. na filmovou tvorbu apod.) 3. Úspešně absolvované kolokvium a odevzdání návrhu seminární práce. Návrh musí obsahovat: charakteristiku tématu, cíl práce,, strukturovaný obsah a alespoň deset zdrojů (primárních a/nebo sekundárních). Návrh se může týkat jakékoli seminární práce zadané v jiném semináři! Nejzazší termín odevzdání dva týdny před závěrečnou lekcí semináře! |