|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
KRECEK_Politicka_komunikace3 (1).pdf | Křeček, J. (2013): Politická komunikace od res publica po public relations | PhDr. Jan Křeček, Ph.D. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jan Křeček, Ph.D. (08.01.2024)
Rozvrh: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YJkXFVl7b0y-bdOmsZjavopvyWRE53fYKB0NGS1z9mc/edit?usp=sharing |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jan Křeček, Ph.D. (04.10.2023)
Aktivní účast na setkáních kursu, prezentace koreferátku, seminární práce (odevzdání výsledného textu o min. 8 NS v jednom ze zkušebních termínů). Závěrečná klasifikace bude odrážet i řešení průběžných úkolů Častou neúčast (tj. neřešení průběžných úkolů) či neodprezentování koreferátku bude třeba nahradit závěrečným testem z probíraných teoretických konceptů. V SISu jsou vypsány jak termíny pro odevzdání seminární práce (tři příslušná úložiště ve Studijních mezivýsledcích), tak i termíny testů. Na zkušební termíny se vztahují pravidla zkušebního řádu, tj. známka je poté zapsána do SISu do 5 pracovních dnů, nelze ji opravovat (samozřejmě s výjimkou hodnocení F), případnou zpětnou vazbu lze získat osobně nebo telefonicky v konzultačních hodinách (mailem ne). Podrobnosti a detaily budou kolektivně doladěny během prvního setkání kursu.
|
|
||
Poslední úprava: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D. (10.09.2019)
Povinná literatura: HALLIN, D. C. – MANCINI, P. Systémy médií v postmoderním světě: tři modely médií a politiky. Portál, 2008. JIRÁK, J. – KŐPPLOVÁ, B. Masová média. Portál, 2009. KŔEČEK, J. Politická komunikace od res publica po public relations. Grada, 2013.
Doporučená literatura: Samovýběr dle zvoleného tématu seminární práce |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jan Křeček, Ph.D. (04.10.2023)
Rozvrh: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1YJkXFVl7b0y-bdOmsZjavopvyWRE53fYKB0NGS1z9mc/edit?usp=sharing
Plán přednášek/seminářů: 1. Politický systém, teorie demokracie, reprezentace / participace 2. Mediální systém (modely), normativní teorie 3. Tradiční političtí aktéři, tradiční média, paralelismus 4. Nové typy politických aktérů, síťová média, algoritmizace 5. Od ČSSR k ČR: Tranzice českého mediálního a politického systému 6. 30 let ČR I.: Mediální vlastnictví 7. 30 let ČR II.: Kampaně 8. Vybrané trendy současné PK I. 9. Vybrané trendy současné PK II. 10. Politický marketing, spin doctoring 11. Rezerva / Shrnutí |